Inte bloggat på måånga dagar..


FMA ~ ♥

.. Men jag ska försöka skriva åtminstone 1 varje dag.
Vi börjar skolan på tisdag så jag kanske inte kan vara så mycket på datan då, men på kvällen. Så har jag också varit och övernattat hos fammo i tre dagar, faffa är på sjukhus så vi besökte honom varje dag.
Det var kul hos fammo, fast jag hade lite svårt att somna på kvällarna. Kehehe ~

Har möblerat om i mitt rum.. igen. Mina kompisar brukar säga att jag ofta möblerar om, men.. that's just they. Jag älskar att möblera.
Vi var också och shoppade kläder till kokkola för någon dag sen, jag lovar att visa bilder på allt sen. ~

Nu ska jag göra ett 10 dagars inlägg, titta på Fullmetal Alchemist och seen gå och äta.


Kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0