A normal day.. I guess.


Awesome & fiin bild c:
Det har väl varit en ganska vanlig dag, först var det den tröga dagen i skolan och sen slappade jag bara hemma. Men jag har alltid tyckt att onsdagar är tröga. Btw så ska vi till ett ställe som heter Klippan imorgon från skolan, så vi ska lära känna klassen bättre, ok. o3o
Vi ska vara typ.. hela dagen där till kvällen. o,o Det skulle regna också, YAY! i guess..
Jag troor att jag inte kan lägga in bilder nu när jag är på laptopen, för det andra datorn har fått viiruus T_T damn it.
Jag funderar faktiskt på att starta om bloggandet igen med en ny blogg. *Jag måste verkligen ha problem* Men seriöst, jag tänker fixa ny blogg igen, phohoho ~~~~

Sayonaaraa ~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0